Jeugdpronkzitting

Carnaval komt er weer aan en dat betekent dat er dit jaar weer volop gepronkt mag worden door de jeugd van Skôn Orre Gat op de jeugdpronkzitting.

Ja je leest het goed! De Jeugdpronkzitting is terug van weggeweest!

Noteer zaterdag 3 februari 2024 dus maar alvast in de agenda, want dat mag je natuurlijk niet missen!

Wil jij deelnemen? Of twijfel je nog?

De jeugdpronkzitting kan natuurlijk niet doorgaan zonder enthousiaste deelnemers. Iedereen t/m 17 jaar mag meedoen. Je mag alleen meedoen, als duo, of met een groepje. Denk vooral niet te moeilijk. Bijvoorbeeld een liedje, een dansje, een leuke buut of sketch. Een mini-moppentrommel, of misschien heb je jouw huisdier wel leuke trucjes geleerd? Alles mag! Wil je meedoen, maar weet je niet zo goed wat je wilt doen? We hebben, indien nodig, begeleiding bij het bedenken van de optredens, zodat je goed op gang gebracht kan worden. Dus, wil jij deelnemen? Geef je dan snel op! En weet je nog niet zo goed wat je wilt doen? Stichting Bonte Avonden en Stichting Skôn Orre Gat begeleiden je graag bij het maken van een mooi optreden. Aanmelden kan tot en met zaterdag 20 januari 2024 via het invulformulier.

Wil jij hier meer informatie over of wil je je opgeven als deelnemer of organisatie? Stuur dan een mailtje naar info@skonorregat.nl

De deelnemer ontvangt 2 entree tickets voor de jeugdpronkzitting en 5 consumptiebonnen (deze zijn geldig voor alle activiteiten in Het Carnavalstheater)